Acum

Am toate motivele sa iubesc toamna.
Anotimpul perfect pentru munte, pentru fotografie, pentru o ciocolata calda in barul cu jazz, pentru o narghilea si o carte buna cand afara ploua, pentru un pahar de vin rosu, rece.

Toamna nu ninge, toamna nu e caldura insuportabila… insa ma bag in pat sub pilota pufoasa si mananc inghetata cu caramel.
Toamna e ziua mai scurta si totusi am mai mult timp pentru viata. Si zambesc, descoper ca de fapt strada pe care merg zilnic e chiar frumoasa.
Pot fi trista, pentru ca na, am astenie si asta face cumva ca totul sa para OK doar pentru ca starea mea are un nume. Sau pot fi in al noualea cer, sa-mi doresc sa ies la plimbare la 12 ziua sau la 3 dimineata; oricum de obicei n-am stare, iar cand e toamna se spune ca tot de la vreme mi se trage.

Am toate motivele sa iubesc toamna, pentru ca este anotimpul perfect oricine sunt, oriunde m-as afla.

Un comentariu:

  1. si totusi nu ai vrut s-o iubesti cand te-am invitat la gradina botanica :)

    RăspundețiȘtergere